viernes, 31 de mayo de 2019

PERFORMANCE GEHIAGO


Lauhilabete honetan hainbat performance izan ditugu:

Lehenengo performance-a Didaktika Doctors-ena izan zen, lehenago beste sarrera batean azaldu dudana.

Bigarrren performance-a Matraka Taldearena izan zen: errepikapenaren kontzeptua ikusarazteko ideiarekin, gela bi taldetan banatu zuten eta banan-bana esaldi bat errepikatzeko eskatu ziguten. Esaldiak nahiko luzeak eta korapilatsuak izaten ziren hasieran, horregatik, askok esaldiak gaizki esan zituzten, eta kanporatuak izan ziren. Honen bitartez, gaurko hezkuntza sistemaren errepresentazioa ikusi dezakegu, non liburuetan ipintzen duena buruz ikastera behartzen gaituzten azterketetan hitzez hitz errepikatzeko eta hitzen bat gehiegi aldatu ezkero, erantzuna gaizki kontsideratzen den.

Hona hemen matraka taldearan performance-aren bideoa: https://www.youtube.com/watch?v=RZQVNDgtT7o&feature=youtu.be

Iturria: Maiderren blog-a

Hirugarren performance-rako guztiok borobil batean ipini ginen. "Zein da zure kolore gustukoena?", "zein gustukoen duzun animalia?" etab. moduko galderak egin zizkiguten, eta guk, banan-bana erantzun behar genituen. Behin guztiok erantzunda, hasieran expertuak ariketa gaizki egin genuela esan zigun; beranduago konturatu ginen expertuaren ikuspuntutik ariketa ondo egiteko denok erantzun berdina eman behar genuela. Honen helburua eskolak sortzu nahi duen homogenizazioa isaldatzea zen.

Laurgarren performance-an 3 pertsonek zenbakiak esaten zituzten, batek ordenatuta, beste batek orden finko gabe... eta beste pertsona batek institutzion izenak esaten zituen. Performance honen helburua instituzioek harraptu egiten gaituztela eta gu kexatu egiten garela baina kexa horiek inon bukatzen ez dutela adieraztea zen.




Bostgarren performance-a nire taldearena, Spice Girls, izan zen. Performance-rako ikaskideak talde ezberdinetan banatu genituen eta insituzio ezberdinen izenak zituzten trapezio baten puzle bat eman genien talde bakoitzari. Helburua trapezioa osatzea zen. Trapezioa osatzeko arazo bat zuten ordea, puzlea osatzeko beharrezkoa zen pieza bat kendu genien ezer esan gabe, eta beraz, puzlea osatzea ezinezkoa zen. Puzlea osatzen lortzen ez zutenez, aldaketa superfizialak egiten hasi ginen; talde batek beste talde batekin bere puzlea trukatzea, taldekideak aldatzea... Aldaekta hauek ez zuten ezertarako balio izan, noski, eta azkenean piza bat faltza zitzaiela esan genien. Gure performance-aren helburua instituzioetan gabeziak daudela adieraztea zen, eta gabezi edo arazo horiek konpontzeko aldaketa baliogabeak egiten dituztela.



Seigarren performance-a Xulines taldearena izan zen. Performance honetarako kalera irten ginen eta zeloz markaturiko ibilbide bat hasi ziren egiten. Guri bidea jarraitzekoaren agindua eman ziguten, eta zeloaren gainean ibiltzen joan ginen zeloa agortu egin zen arte. Performance honen helburua teknologien menpekotasuna adieraztea zen.

Zazpigarren eta azken performance-an hainbat gai esleitzu zitzaizkigun eta era etxean edo eskolan ikasi genituen adierazi behar genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hurrengora arte!: portfolioa

Ongi etorri! Lauhilabetean zehar, egunero egindakoa biltzen joan naiz, ikasturtearen amaieran ikasgaian egindako guztia blog honetara igotz...