NOIZ?
- Hasiera/diagnostikoak:
- Bukaera/sumatiboa/bateragarria: zenbakiak du garrantzoa.
- Erdian/jarraia/bitartekoa: prozesuak du garrantzirik handiena.
ZER?
- Normatiboa: taldearen errendimendua hartzen da kontuan, eta horren arabera ebaluatu.
- Kriteriala: ikasleek bete behar dituzten irizpideak ebaluatzen da.
NOLA?
- Kualitatiboa: hitzekin adierazten da (oso ongi, bikain,)
- Kuantitatiboa: zenbakiz adierazten da.
NORK?
- Autoebaluazioa: norberak bere burua ebaluatzea.
- Koebaluazioa: taldeak bere taldea ebaluatzen du.
- Heteroebaluazioa: pertsona batek beste pertsona bat ebaluatzen du. (irakasleak ikasleari adibidez)
NOLAKOA?
- Formatiboa/hezigarria: feedback-a
- Autentikoa: errealitatea du oinarritzat
- Integratiboa: autentikoarekin lotuta dago, errealitateari feedback-a ematea dagokio.
Eskema hau oso baliagarria izan zaigu unitate didaktikorako eta baliagarria izango zaiugu etorkizunean.
No hay comentarios:
Publicar un comentario