viernes, 31 de mayo de 2019

EBALUAZIO MOTAK

Etxean Buenas Prácticas Docenetes liburuko 1. eta 3. kapituluak irakurri genituen, ondoren irakurritakoa gelan lantzeko. Hala ebaluazio mota ezberdinak landu genituen eta eskema bat osatu genuen:

NOIZ?

  • Hasiera/diagnostikoak: 
  • Bukaera/sumatiboa/bateragarria: zenbakiak du garrantzoa.
  • Erdian/jarraia/bitartekoa: prozesuak du garrantzirik handiena.
ZER?
  • Normatiboa: taldearen errendimendua hartzen da kontuan, eta horren arabera ebaluatu.
  • Kriteriala: ikasleek bete behar dituzten irizpideak ebaluatzen da.
NOLA?
  • Kualitatiboa: hitzekin adierazten da (oso ongi, bikain,)
  • Kuantitatiboa: zenbakiz adierazten da. 
NORK?
  • Autoebaluazioa: norberak bere burua ebaluatzea.
  • Koebaluazioa: taldeak bere taldea ebaluatzen du.
  • Heteroebaluazioa: pertsona batek beste pertsona bat ebaluatzen du. (irakasleak ikasleari adibidez)
NOLAKOA?
  • Formatiboa/hezigarria: feedback-a
  • Autentikoa: errealitatea du oinarritzat
  • Integratiboa: autentikoarekin lotuta dago, errealitateari feedback-a ematea dagokio.
Eskema hau oso baliagarria izan zaigu unitate didaktikorako eta baliagarria izango zaiugu etorkizunean. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hurrengora arte!: portfolioa

Ongi etorri! Lauhilabetean zehar, egunero egindakoa biltzen joan naiz, ikasturtearen amaieran ikasgaian egindako guztia blog honetara igotz...